Heart of Georgia to the World Hackathon 2019 წლის 1-2 მარტიs შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში ჩატარდა, IBSU, SRDI და ბრიჯიტ ინოვაცია და განვითარება და საქართველოს ტურიზმის ასოციაცია მხარდაჭერით

 ევენთიში მონაწილეობას იღებდა 3 გუნდი 5 სტუდენტით დაკომპლექტევული სხვადასხვა პროგრამებიდან, მათ შორის ინფორმატიკა, ტურიზმი, ბიზნეს მენეჯმენტი და მარკეტინგის, გამარჯვებული გუნდი “Fingerprint” იყო. ორი სხვა გუნდი იყო “Nature without Borders” და “Late Gang“. თითოეულმა გუნდმა მარკეტინგული გეგმები, ვებ-გვერდების იმიტირება და საიტის რუკები წარმოადგინა ტურიზმის კონცეფციაში. ყოველმა გუნდმა გამოიჩინა კონკურენტუნარიანობა.მათ ”Black Sea Sustainable Rural Tourism Program” საერთო კონცეფციის წარმოდგენა, რომელიც შემუშავებულია დიდი ბრიტანეთის დაფუძნებული სოციალური საწარმოს მდგრადი სოფლის განვითარების მიერ.

SRDI- ს ღონისძიება  ტურიზმის ბუნების შესახებ პარასკევს დაიწყო, სადაც წარმოდგენილი იყო ინფორმაცია მისი მნიშვნელობისა და გაჯანსაღების შესახებ განვითარების 17 მიზანზე. შაბათს დილით, გუნდები შეიკრიბნენ მოკლე შესავალში მუშაობს 9:30 AM. ისინი განაგრძობდნენ თავიანთ მუშაობა ღამით საღამოს 6:30 საათამდე და შემდეგ გააკეთეს პრეზენტაციები, დაახლოებით საღამოს 7:30 საათზე. გუნდებმა წარმოადგინეს გადაწყვეტილებები BSST- ის ორი მიმართულებით – ყაზბეგი და ნუკრიანი. ისინი ხელმძღვანელობდნენ მენტორებით. თითოეულ გუნდს 15 წუთი გადასცა მათი პრეზენტაციებისათვის და 5 წუთი კითხვებზე. მრჩეველმა მრჩეველებმა და SRDI- ის წარმომადგენლებმა – თითოეული დისკუსია გამართეს თითოეულ წევრზე, რომელთა მინიჭება თითოეულ კრიტერიუმს, რომელსაც გუნდები სჭირდებათ. ნაფიც მსაჯულებმა განიხილეს თითოეული გუნდის დადებითი და უარყოფითი მხარეები და მხოლოდ მაშინ შეადგინეს რაოდენობა. სხვადასხვა ქვეყნებიდან იყვნენ სტუმრები, ორგანიზატორები იყვნენ უკრაინიდან, ღონისძიების დროს მათ წარმოადგინეს თავიანთი ორგანიზაცია ორგანიზაციისა და მიზნების შესახებ.

საბოლოოდ, ყველა მონაწილეს სერტიფიკატები გადაეცათ. გამარჯვებული გუნდი თითის ანაბეჭდის წევრები იყვნენ: ივერი ჯეიმზარდაშვილი, გიორგი მუშკუდიანი, გიორგი პირქალაშვილი, ლუკა მინჯორია, გიორგი ბაღათია.

კონკურენტი იყო ძალიან ახლოს მხოლოდ რამდენიმე ქულა გამარჯვებული მეორე ორჯერ. თითოეული გუნდი ძალიან ენთუზიაზმი იყო მოვლენისა და მათი საქმიანობის შესახებ და თითოეული პრეზენტაცია განსხვავდებოდა. ხონისძიება წარმატებული გამოდგა.